Deautybox november : nieuwigheden troef!

IMG_20151123_131703~2

November is bij Deautybox de maand van de nieuwigheden: nieuwe merken, nieuwe innovaties.

Oral-B  –  3 D White Luxe Whitening Versneller – Full size

Dit is een intensieve behandeling die ervoor zou zorgen dat oppervlakkige verkleuringen verdwijnen en je stralend witte tanden krijgt! Deze pasta van Oral-B gebruik je nadat je je tanden gepoetst hebt. Ik heb op internet gezocht naar meer info over dit product, maar kon niets vinden. Ik  ga er dus van uit dat het om een nieuw product gaat.

Full size: 75 ml, verkoopprijs € 4.99

Leclerc – Mascara Volume Effet Bloom – Full size

Apotheker Théophile Leclerc startte dit merk in 1881 op in Parijs. Met deze mascara zou het lijken alsof je valse wimpers hebt. Het lange gebogen borsteltje krult je wimpers, terwijl de pigmenten, bijen- en carnaubawas je wimpers volumineus maken. Met de bolle kant van het borsteltje kan je je wimpers scheiden en met de punt van het borsteltje kan je ze verlengen.

Full size: 9,5 ml, verkoopprijs: €22

Body & Bess – Facial Scrub – Full size

Sinds 2010 ontwikkelt dit Belgisch merk uit Lokeren natuurlijke huidverzorgingsproducten op basis van frambozenpitolie, een olie rijk aan vitamine A en E, antioxidanten en omega 3 en 6. De Body & Bess scrub werkt hydraterend en verzachtend.

Full size:  75 ml, verkoopprijs €29.95

Vita Verde – 30 katoenschijfjes met korenbloemwater – Full size

De wattenschijfjes van Vita Verde bevatten korenbloemwater dat een ontzwellend effect heeft, en vitamine E die het proces van oxidatieve stress beperkt. Je zou deze wattenschijfjes kunnen gebruiken om donkere kringen onder de ogen te verminderen of om vermoeide ogen of de huid te kalmeren.

Full size: 30 schijfjes, verkoopprijs €4,49

Library of Fragrance by Demeter – Jasmine Cologne Spray – 15 ml

De Demeter familie is een New Yorkse familie die fijne geuren creëert sinds 1996. De focus ligt hoofdzakelijk op alledaagse geuren. Hun principe is “mix & match” zodat je tot een eigen unieke geur komt. De geuren kunnen natuurlijk ook afzonderlijk gebruikt worden.

Full size: 30 ml, verkoopprijs €25

Talika – Huile Vitale – 1,5 ml

Enkele druppels van de gezichtsolie van Talika zouden volstaan om de huid tijdens je slaap te voeden, herstellen, beschermen en kalmeren.

Full size: 30 ml, verkoopprijs €36,50

 

Deze Deautybox vind ik er erg beloftevol uitzien!  Oral-B en T. Leclerc zijn merken waarvan ik al dagelijks producten gebruik. Body & Bess leerde ik donderdag kennen op de Persdagen in Antwerpen. Ondanks het feit dat ik erg geïnteresseerd ben in parfum, kende ik Library of Fragrance by Demeter niet. Na wat opzoekwerk ben ik er door geïntrigeerd geraakt en wil ik het wel wat beter leren kennen!

5 thoughts on “Deautybox november : nieuwigheden troef!

  1. Falderie schreef:

    Dat van Body & Bess gaat ongetwijfeld weer héérlijk ruiken!

    Like

  2. […] Tot op de persdagen had ik nog nooit van het merk gehoord, maar afgelopen vrijdag kreeg ik mijn Deautybox thuis en ook daar zat een product van Body & Bess in. Het lijkt me alleszins een heel leuk […]

    Like

  3. Victorine schreef:

    Over die Deautybox heb ik al hier en daar al positieve zaken gelezen. Misschien moet ik dat toch wel eens op mijn kerst-wishlist zetten. Lieve groet? V.

    Like

    • sandravda schreef:

      Ik vind het heel leuk om elke maand nieuwe producten te ontdekken. Een goed idee om op je kerstlijstje te zetten! Ik wil je wel zeggen dat Deautybox iedere keer met de solden een mooie korting geeft; Groetjes

      Like

Geef een reactie

