Mijn eerste Persdagen in Antwerpen

IMG_20151125_104626Twee keer per jaar organiseren verschillende PR-bureaus “Persdagen”. Vorige week woensdag en donderdag vonden deze in Antwerpen plaats. De bedoeling is om bloggers en journalisten op de hoogte te brengen van nieuwigheden, deze keer voor de lente en zomer 2016.  Donderdag ben ik samen met mijn oudste dochter Valerie naar de Persdagen van Global Image geweest.  Elke en Margot ontvingen ons supervriendelijk met een glaasje cava.

Beauty

Bij Body & Bess, een merk dat verzorgingsproducten maakt op basis van frambozenpitolie, kregen we een heerlijke handmassage. Tot op de persdagen had ik nog nooit van het merk gehoord, maar afgelopen vrijdag kreeg ik mijn Deautybox thuis en ook daar zat een product van Body & Bess in. Het lijkt me alleszins een heel leuk merk!

Bij ProNails  werden onze nagels snel en perfect gelakt in een kleurtje dat we zelf konden kiezen. We kregen ook een duidelijke uitleg over Sopolish, een semi-permanente nagellak die 14 dagen mooi blijft.  Dankzij de eenvoudige “peel-off verwijdering” hoef je bovendien ook niet speciaal naar het nagelsalon te gaan om hem weer te laten verwijderen.

Fashion

Nathalie d’Anvers is een Antwerpse ontwerpster die op maat ontwerpt. Ze heeft ook haar eigen parfum “Eudaimonia” op de markt gebracht, een poederachtig, heerlijk geurend parfum!

Brillenmerk Louis was ook vertegenwoordigd op de Persdagen. Het is een Belgisch merk dat brilen in een enorm ruim kleurenassortiment aanbiedt; een merk naar het hart van een kleurenconsulente! De thema’s waarrond de huidige collectie opgebouwd zijn, zijn clean, fit, origin, eccentric en rock.

Ook schoenen waren aanwezig: Sweet Lemon, Viconti en Hush Puppies. Het waren allemaal  mooie collecties. Bij veel mensen leeft nog altijd het idee dat Hush Puppies een wat oubollig merk is, maar dat moet ik echt tegenspreken!

Food

In de foodcorner ging onze aandacht vooral uit naar de chocolade van Cavalier: zonder toegevoegde suikers maar mét stevia. De melkchocolade die we er proefden was heel lekker. Ik hou meer van pure chocolade, melkchocolade vind ik gewoonlijk te zoet, maar deze helemaal niet.

Er stonden nog verschillende andere merken, maar de bovenstaande interesseerden ons het meeste. Toen we naar huis gingen kregen we ook nog een mooi gevulde goodiebag met onder andere chocolade, nagellak en cava.

4 thoughts on “Mijn eerste Persdagen in Antwerpen

  1. Falderie schreef:

    Ik heb helaas geen foto van de fles cava meer kunnen nemen… ’t Was wel heel lekker! 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Victorine schreef:

    Die chocolade zal ik zeker eens proberen! Mijn papa is diabetes-patiënt, maar wel heel erg zot van chocolade. Het perfecte proefkonijn dus! Lieve groet, V.

    Like

  3. Leuk die persdagen! Die chocolade met stevia kende ik nog niet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

