Verrassingen via de Deautybox

2014-07-21 20.18.07Het voorbije jaar leerde ik weer heel wat nieuwe producten kennen via de maandelijkse Deautybox.

Ik laat jullie de komende weken kennismaken met een aantal producten die mij zeer aangenaam verrast hebben.

In de januaribox van 2015 trof ik Essence Ultime Omega Repair BB van Schwarzkopf aan. Normaal gezien ben ik niet zo een fan van het merk. Als ik producten in de supermarkt of het Kruidvat koop, kies ik meestal voor Elsève van L’Oréal.

Het Essence Ultîme gamma bevat parelextracten, panthenol, proteïnen en keratine wat zorgt voor gezond uitziend haar met een geweldige glans. Claudia Schiffer is het gezicht van het gamma. De Omega Repair lijn is bedoeld voor beschadigd haar, het versterkt het haar en voorkomt gespleten punten. Daarnaast heeft het gamma nog vier andere lijnen: Diamond Color voor gekleurd haar, Crystal Shine geeft glans aan dof haar, Biotin+ Volume geeft optimaal volume en  Blond & Bright is uiteraard bedoeld voor blond haar.

Een Beauty Balm voor het gelaat kende ik al lang, maar voor het haar?  Nog nooit van gehoord! Ik was eerlijk gezegd vrij sceptisch, temeer omdat het een 7-voudige werking zou hebben. Het belooft: intens herstel, anti-gespleten punten, verbeterde doorkambaarheid, prachtige glans, veerkracht, hydratatie en verzwaart niet. Onmogelijk dacht ik…

IMG_20151227_115825

Je moet het product aanbrengen na het wassen op handdoekdroog haar. Het is geen conditioner, je moet het dus niet uitspoelen. Mijn haar zag er na gebruik veel beter uit en het voelde vooral heel zacht aan! Ik heb van nature niet zo veel glans op mijn haar en dat veranderde ook niet heel veel door het gebruik van dit product. Echt glanzende haren zal ik nooit hebben, maar ze zagen er wel gezonder uit. Sinds ik het product gebruik, heb ik ook geen last meer van gespleten haarpunten.

Het product heeft een aangename geur en zit in een mooie strakke flacon. Geen gekleurd flesje, maar wit met goud en zwarte lettertjes. Het oogt zeer stijlvol. Voordeel is ook dat het product te verkrijgen is in het Kruidvat en de supermarkt, en dit tegen een zeer betaalbare prijs (€6.99 voor 100 ml). Van dezelfde lijn is er ook nog een shampoo en een conditioner. De shampoo heb ik ook geprobeerd, maar die is niet beter dan degene die ik gebruik.

Vaak worden beloftes niet ingelost, maar deze BB doet wat hij belooft: hij maakt je haar echt mooier!

6 thoughts on “Verrassingen via de Deautybox

  1. Victorine schreef:

    Leuk om je ervaringen hier te lezen. Ik probeer dit produkt zeker eens uit, want na jaren kleuren kunnen mijn haren wel eens een oppeppertje gebruiken! Lieve groet, V.

    Liked by 1 persoon

    • sandravda schreef:

      Mijn haren voelen tijdens het drogen echt superzacht aan. Maar ik denk dat het toch is zoals een BB crème: je huid ziet er heel goed uit, maar als je ze daarna reinigt is het terug minder. Ook je haar ziet er heel goed uit, voelt goed en de punten zijn niet gesplitst, maar als je ze daarna terug wast voelen ze terug droger en stugger. Het is geen echt wondermiddel, maar het voelt echt wel heel goed!

      Like

  2. Mrs. Brubeck schreef:

    Ik ben van plan om me ook in te schrijven… Is het echt de moeite?

    Liked by 1 persoon

  3. sandravda schreef:

    De ene keer is het beter dan de andere, maar je leert er wel nieuwe producten mee kennen die soms verbazen en soms teleurstellen. Gewoonlijk geven ze tijdens de solden ook altijd een korting, dus misschien nog eventjes wachten…

    Like

  4. Hilde schreef:

    Ik had deze al zien staan bij ‘Kruidvat’. Nu ik hier lees wat het doet voor het haar, wordt dit misschien mijn volgende hair BB.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

