Ik kreeg “The Liebster Award” van Falderie!

 liebster award

Falderie van La Vie de Falderie heeft me een tijdje geleden de Liebster Award gegeven. Dank je wel! Hebben jullie er al van gehoord? Ik om eerlijk te zijn nog niet. Dan maar eventjes gegoogeld…      De Liebster Award is een virtuele award die nieuwe blogs en de blogger erachter de kans geeft om eens in de schijnwerpers te staan.

De vraagjes vond ik heel leuk. Hier komen de antwoorden:

  1. Waarom ben je beginnen bloggen?

De bedoeling was aanvankelijk om enkel te bloggen over het kleur-, stijl- en imagogebeuren. Ik kreeg er immers regelmatig vragen over. Maar omdat ik zoveel meer interesses heb, heb ik besloten mezelf geen restricties op te leggen en te bloggen over alle dingen die het leven mooier en leuker maken.

  1. Herfst of lente?

Eigenlijk de zomer, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de lente – dan is de zomer in aantocht!

  1. Wat is je favoriete quote?

quote

    4.  Wat is je favoriete stad in België? (en waarom?)

Antwerpen natuurlijk – mijn stad – en modestad bij uitstek!

  1. Welke blogpost die je geschreven hebt moeten we zeker lezen? (Als we dat nog niet gedaan hebben natuurlijk…)

De post over de nieuwe kleur(en) van het jaar 2016 vond ik wel speciaal. Normaal is er ieder jaar één kleur van het jaar, maar dit jaar zijn het er twee. Laat dat bovendien nog kleuren zijn die tot mijn kleurenpalet behoren en je zal begrijpen dat ik daar heel gelukkig mee ben!

  1. Welke vakantiebestemming (waar je nog niet bent geweest) staat bovenaan je verlanglijstje?

Dat is een moeilijke vraag! Daar kan ik eigenlijk niet echt op antwoorden. Er zijn nog zoveel plaatsen waar ik nog niet ben geweest en graag eens naartoe wil! De keuze is zo moeilijk! Een aantal steden in Amerika, waaronder New York, staan wel op mijn verlanglijstje, maar ook Zuid-Afrika spreekt me aan, en Australië, en …

  1. Kranten of romans?

Kranten dan. Romans lees ik eigenlijk  bijna niet, wel non-fictie.

 

Het is de bedoeling dat ik ook 3 andere bloggers tag. Hier komen ze:

Margot van https://lovewithmargot.wordpress.com/

Annette van http://annagesgracefully.com/

Sanne van http://www.misssanntje.be/

 

En mijn vraagjes:

  1. Wat vind je het leukste aan bloggen?
  2. Van welk seizoen hou je het meeste?
  3. Waar kun je echt van genieten?
  4. Wat lust je het liefste?
  5. Wat is je favoriete merk?
  6. Wat was je leukste reis?
  7. Wat is je lievelingskleur?
  8. Sport je graag?
  9. Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?

 

5 thoughts on “Ik kreeg “The Liebster Award” van Falderie!

  1. margotdegraeve schreef:

    Leuke vragen, ik kijk al uit om ze te beantwoorden 😘 bedankt voor de nominatie!

    Liked by 1 persoon

  2. Hi, wat lief dank je wel maar ik heb de Liebster vorig jaar als eens gewonnen dus wellicht wil je hem aan iemand anders geven?

    Liked by 1 persoon

  3. Sanne schreef:

    Hoi wat een leuke tag, ik ga deze zo snel mogelijk proberen te doen. Dankjewel om mij te vermelden.

    Liked by 1 persoon

  4. Wildcard schreef:

    Leuke antwoorden 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Hilde schreef:

    Proficiat met de Liebster Award! Altijd leuk zo’n vragenlijstje, om de blogster achter de blog beter te leren kennen. Graag komen lezen 🙂 .

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

