Review: T’ai Chi Foaming Shower Gel van Rituals

Het voorbije jaar leerde ik weer heel wat nieuwe producten kennen via de maandelijkse Deautybox. Ik laat jullie de komende weken kennismaken met een aantal items die mij zeer aangenaam verrast hebben.

In de box van april 2015 zat T’ai Chi Foaming Shower Gel van Rituals. Dat deed me heel veel plezier want ik vind het een ontzettend leuk merk!

IMG_20160106_145646

 

In 2000 werd Rituals opgericht door de Nederlander Raymond Cloosterman. Hij geloofde dat je alledaagse dingen kan ombuigen tot ware genotmomenten. Vanuit die filosofie kwam er naast lichaams- en gelaatsverzorging, ook make-up, homeware, geurkaarsen en –stokjes, parfum en zelfs thee op de markt. De meeste van hun producten zijn gebaseerd op oosterse tradities. Zo ook de doucheverzorging die ik aantrof in mijn Deautybox. De lijn steunt op de eeuwenoude Chinese Tao leer die zich richt op de harmonie tussen Yin en Yang. Het is een kalmerende en rustgevende lijn met een heerlijk groene, frisse en bloemige  geur. De heerlijk ruikende witte lotus en de voedende Yi Yi Ren geven de Tao collectie haar huidverzorgende en kalmerende eigenschappen.

Om te douchen gebruik ik gewoonlijk doucheschuim, soms ook doucheolie. In tegenstelling daarmee is deze shower foaming gel zo luxueus! De gel verandert in schuim zodra hij in contact komt met water. Bovendien ruikt hij overheerlijk! Deze schuim voelt rijkelijk en romig aan en glijdt als het ware over je huid. Lekker zacht en heel aangenaam om te douchen. Als je deze mousse gebruikt, waan je je in een heus spa resort! Zo draagt deze showerbeleving ook bij om wat rust te vinden in ons dagelijkse jachtige leven.

En jullie, houden jullie van Rituals?

 

 

7 thoughts on “Review: T’ai Chi Foaming Shower Gel van Rituals

  1. Falderie schreef:

    Die is supergoed he! En ruikt inderdaad zo heerlijk!

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde schreef:

    Ik ben een grote ‘Rituals’ fan. De geuren en de weldaad die daarmee verbonden is, zalig! Voor Kerst kreeg ik van de dochter dan ook een Rituals verwenset, daar was ik wàt blij mee! Maar ook hun kaarsen en theesoorten zijn -inderdaad- niet te versmaden.

    Liked by 1 persoon

  3. ItsCstyle schreef:

    Ik ben dol op Rituals!! Al die lekkere geuren, deze lijkt mij ook super lekker. Liefs

    https://itscstyle.wordpress.com

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

