Genieten In Stijl op Facebook

facebook-140903__180

Naast mijn persoonlijke pagina en mijn bedrijfspagina heb ik sinds een paar dagen een Facebookpagina voor mijn blog. En daar ben ik ontzettend blij mee!

Vroeger deelde ik blogposts ofwel op mijn privépagina ofwel op die van Kleur- en Stijlatelier. Soms was het moeilijk kiezen op welke van de twee ik ze zou plaatsen. Mijn regel was: alles wat met styling, verzorging en beauty te maken had kwam op Kleur- en Stijlatelier, de rest op de persoonlijke pagina. Soms was de lijn dun…  Nu is dat probleem van de baan. Tot 1 maart worden de berichten ook nog op die pagina’s gepost, maar daarna enkel nog op Genieten In Stijl.

social-network-76532__180

Vanaf 1 maart vind je op:

  • Kleur- en Stijlatelier tips en tricks rond het hele kleur-, stijl-, imago-, verzorging- en beautygebeuren, artikels hierover die ik tegenkom in de media en korte berichtjes van mij
  • Genieten In Stijl de blogberichten die ik post, zowel rond het stylinggebeuren als rond de andere domeinen die het leven leuk maken

Ik zou het heel fijn vinden moesten jullie mijn pagina’s liken.

 

Geef een reactie

