Deautybox maart

Deze maand stond de Deautybox in het teken van glamour, zachtheid en licht!

IMG_20160324_105604

  • Bellapierre – shimmer powders – full size
    Bellapierre is voor mij een nieuw cosmeticamerk. Ze hebben een ruim aanbod aan minerale make-up. Dit is een poeder dat je op verschillende manieren kan gebruiken. Toch heb ik het doorgegeven. In mijn workshops “stijladvies voor 45-plussers” geef ik de dames het advies om geen glans op de oogleden te gebruiken.
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: €12.99
  • Bellapierre – mineral lipstick – full size
    Ook deze lipstick heb ik doorgegeven want de kleur is voor mij veel te donker! Eens 45+ is het beter om een lichtere lippenstift te gebruiken, zelfs al ben je een donker type. Lipgloss is ook mooier dan lippenstift. In tegenstelling tot op de ogen, werkt glans op de lippen verjongend!
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: €20.00
  • Eucerin – PH5 protection douche-olie – 20 ml
    Een fan van douche-olie kan je mij niet noemen, ik vind olie vrij ongemakkelijk in gebruik. Ook deze olie – ondanks het feit dat het een heel goed product is van Eucerin – is voor mij te lopend.
    Full size: 200 ml, aanbevolen verkoopprijs: €10.99
  • Rene Furterer – lumicia shampoo révélation lumière – 50 ml
    Deze shampoo van Rene Furterer zou glans op je haar brengen, maar eigenlijk merk ik daar niets van.
    Full size: 200 ml, aanbevolen verkoopprijs: €12.90
  • Bee natural – lippenbalsem met bijenwas – full size
    Ook dit is een nieuw merk voor mij! Blijkbaar heeft dit Amerikaans label enkel lippenbalsems en die zijn voor 100% samengesteld uit natuurlijke ingrediënten. Er zijn 9 verschillende smaken en ik mocht de granaatappel testen. Ik vond het een fijn product: aangename smaak en de lippen blijven heerlijk zacht. Het merk test ook niet op dieren en is te koop bij Di Beauty & Care.
    Full size, aanbevolen verkoopprijs: €2.99

De februari-box was een fantastische box, maar deze van maart was voor mij een zware tegenvaller. Enkel de lippenbalsem kon mij bekoren. Ik ben er mij van bewust dat make-up altijd moeilijk is: je hebt niet alleen de kwaliteit, maar vooral de kleur. En zoals het spreekwoord zegt “over smaken en kleuren valt niet te twisten”. In ieder geval kijk ik uit naar de volgende box en hoop dat die een pak beter gaat zijn.

Geef een reactie

