Terug naar Infraligne

Regelmatig neem ik me voor om te gaan sporten… Tot nu toe bleef het helaas steeds bij een plan. Er zijn nu eenmaal sportieve mensen en anderen die niet van sporten houden. Tot die laatste categorie behoor ik!

Morgen breng ik daar verandering in – dan bel ik naar Infraligne en volgende week begin ik zonder fout! Doe ik dat graag, die gerichte oefeningen in infraroodcabines? Helemaal niet! Mijn vriendin Diana zegt steeds dat ik iets anders zou moeten proberen; er moet volgens haar toch iets zijn dat ik graag doe! Maar dat betwijfel ik…

Waarom kies ik voor Infraligne? Er zijn verschillende redenen:

  1. Een sessie duurt maximum 30 minuten.
  2. In het verleden heb ik al gemerkt dat het echt werkt. Het is voor mij niet de bedoeling om te vermageren, maar alles mag wel wat steviger worden en de cellulite mag ook wat verminderen. Een aantal jaren geleden – toen ik 2 keer per week ging (zoals het hoort!) en het bijbehorende voedingsadvies volgde – ben ik zelfs een flink aantal centimeters kwijtgespeeld op buik en billen en was van de cellulite bijna niets meer te merken!
  3. De laatste tijd heb ik weer last van mijn hernia. Het is soms zelfs zo erg dat ik blij ben dat ik kan uitstappen na een lange autorit. Ervaring heeft me geleerd dat als ik enkele keren het rugsparende programma afwerk, mijn rugklachten verdwijnen.

Ik weet het; het feit dat ik het niet graag doe, weegt lang niet op tegen alle voordelen die een wekelijkse afspraak bij Infraligne me biedt. Volgende week begin ik echt!

5 thoughts on “Terug naar Infraligne

  1. Samaja schreef:

    Oh, interessant. Ik heb zelf ook rugklachten en heb ooit een hernia gehad. Ik dacht altijd dat dingen zoals Infraligne geen optie waren voor mij omdat ik al liggend mijn benen niet altijd zo hoog kan optillen. Blijkbaar is er een aangepast programma?

    Liked by 1 persoon

  2. my journey schreef:

    Dat ga ik eens opzoeken.. interessant en alvast succes volgende week hahahaahah

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

