Mijn weekoverzicht

Dinsdag was het bijna twee maanden geleden dat ik mijn nichtje nog had gezien. Omdat het slecht weer was, hadden we afgesproken in het Wijnegem shoppingcenter. Geshopt hebben we niet, maar gebabbeld des te meer. Gezellig!

Door de treinstakingen moest ik de dochter gaan ophalen die in het centrum van Mechelen werkt.   Ze gaat altijd met de trein, maar vanwege de stakingen was ik vorige week van dienst!
Woensdag stond er een masterclass in verband met styling gepland, maar ook die is niet doorgegaan vanwege de treinstaking!

Mijn mama woont sinds twee maanden in een serviceflat. Ze vindt het leuk dat ik bij haar kom lunchen en vermits ik donderdag toch alleen thuis was, was dit voor mij heel handig. Bovendien is ze nog een heel actieve dame die enkel op dinsdag, donderdag en zondag thuis is!

Vrijdagavond ben ik met de jongste dochter naar de balletvoorstelling “Ravel” van het Ballet van Vlaanderen geweest. De Bolero was prachtig! Hierover deze week meer in een blogje.

 

Zaterdag was het dan de vrouwenfinale van Roland Garros. Vroeger volgde ik alle grote tornooien. Er was zelfs een tijd dat de oudste dochter en ik ’s nachts opstonden voor de matchen van Kim en Justine. Tegenwoordig ben ik niet meer echt mee. Serena kende ik natuurlijk, maar van haar tegenspeelster had ik nog nooit gehoord! De Spaanse Muguruza speelde super en haalde het vlotjes. Ondanks dat ze er sympathiek uitzag, supporterde ik toch voor Serena (wie had dat een aantal jaren geleden gedacht?)

Zondagnamiddag gingen we naar Knokke. Ik dacht dat het er niet druk zou zijn vanwege de examenperiode (een vergissing!). Een beetje winkelen, een hapje eten, een terrasje,… simpelweg genieten!

 

9 thoughts on “Mijn weekoverzicht

  1. Melanie schreef:

    gezellig weekje 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Leonoras life schreef:

    Ohhh Ravel! ! Gaaf hoor. Zo mooi. Daar kun je nog lang op nagenieten. Ik zag een uitvoering in 1986. Ik voel hem nog als ik er aan denk 😊

    Liked by 1 persoon

  3. Falderie schreef:

    Waar is de tijd dat we ’s nachts opstonden!
    Ik had vroeger een hekel aan Serena, maar nu ben ik er ook voor!

    Liked by 1 persoon

  4. Hilde schreef:

    Sterke vrouw, jouw mama zo te lezen :-). De Bolero van Ravel, dat zou me ook wel kunnen aanspreken. Tennis volgde ik voornamelijk toen ik zelf nog student was (was dan vaak een reden om even te pauzeren tijdens de blok 🙂 ) en nu ben ik helemaal niet meer op de hoogte van de tennisfavorieten. Altijd leuk zo’n overzicht Sandra.

    Liked by 1 persoon

  5. annaberg schreef:

    Mooi mooi. Meer moet dat niet zijn.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

