Week #26

Vanaf 2017 ga ik het docententeam van Stylisten Te Huur versterken. Daarom draai ik dit jaar al een aantal dagen mee.  Woensdag stond een opleidingsdag “Kleur” gepland. De opleiding wordt gegeven in heel kleine groepjes om zo een intensieve begeleiding te kunnen bieden. De drie cursisten hadden het theoretisch gedeelte al gekregen en woensdag was er een praktijkdag.
Ze oefenden met het leggen van de doeken, het observeren van wat kleur met iemand doet en het naar de klant overbrengen van wat ze zien.

’s Avonds kreeg ik telefoon van Dina van Neo-Ma met de vraag of ik de volgende dag kleuradvies zou willen komen geven. Een collega van mij had moeten afzeggen en ze waren dus heel dringend op zoek naar iemand die dit op vrijwillige basis zou willen komen doen. Neo-Ma is een organisatie voor mensen die geconfronteerd worden met borstreconstructie. Zoiets kon ik niet weigeren. Weldra meer hierover…

Vrijdag keken we naar de kwartfinale van het EK. Hoe jammer dat onze Rode Duivels eruit liggen! Het verbaast me iedere keer dat zo veel dames een boon hebben voor Jan Mulder. Ik vind hem een nogal arrogante Nederlander. Ook de kritiek aan het adres van Marc Wilmots vind ik wat overdreven (maar ja zoveel ken ik niet van voetbal 🙂 )
Maandag gaat Wimbledon zijn tweede week in. Vroeger met Kim en Justine leefde dat hier in België en kon je het toernooi de ganse dag op televisie volgen. Nu wordt er niets meer uitgezonden. Djokovic ligt er al uit, Nadal doet ook niet mee, maar Goffin zit wel nog in de tweede week. Volgende week wil ik toch wel een aantal wedstrijden bekijken, maar dat zal dan op BBC zijn!
Ook de Tour de France is gisteren begonnen en in augustus zijn er dan nog de Olympische Spelen. Het wordt nog een drukke sportzomer!

Zaterdag was het barbecue in onze straat. Het is ondertussen een jaarlijkse traditie geworden aan het begin van de vakantie. De weergoden waren ons dit jaar toch nog goed gezind. Heel de zomer is het al kommer en kwel, maar gisteren bleven we van de regen gespaard!

3 thoughts on “Week #26

  1. xmodeorakelsx schreef:

    De Belgische elftal heeft wel goed gevoetbald👍🏻👍🏻wat leuk dat les geeft. Hic@ volgt nu een Modestylist cursus. Echt boeiend🤗🤗💋💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

