Week # 28

Regelmatig spreek ik af met mijn achternichtje Ann. Dinsdag zouden ook onze moeders en mijn dochter meegaan. Spijtig genoeg moesten we het annuleren wegens haar gezondheidsproblemen. Vermits mijn mama, mijn dochter en ik die dag toch hadden vrijgehouden, besloten we met ons drie te gaan eten. De keuze viel op het Grand Café De Singel in Antwerpen. Ik was de enige die daar nog niet geweest was. Het was een mooie locatie (wat een uitzicht!), lekker eten en supervriendelijke bediening!

IMG_20160712_130135

Woensdag stond dan de Masterclass Personal Style in Words gepland. Hoe kan je door naar mensen te luisteren de stijl van iemand bepalen? De manier waarop iemand praat en wat die persoon zegt, laat je toe het stijltype te bepalen, zelfs zonder dat je die persoon gezien hebt! Uiteraard oefenden we op elkaar. We hadden vooraf ook een opdracht gekregen waarmee we dan samen verder aan de slag konden! Heel interessant en weer ontzettend veel bijgeleerd!

Vrijdag had ik met mijn Nederlandse vriendin Diana in Breda afgesproken. Zij was net terug thuis van haar vakantie in Portugal. Ik had haar als model gebruikt voor de opdracht van de Masterclass van woensdag. We hadden dus heel veel te vertellen! Op het gezellige terras van Hemels hebben we lekker geluncht. Ze heeft me ook laten kennismaken met een nieuw adresje waar verzorgingsproducten op basis van aromatherapie worden verkocht.

IMG_20160715_152019

In het weekend zijn we naar de kust geweest. Zaterdag was het nog wat frisjes, maar tegen een uur of vijf werd het heerlijk weer.’s Avond waren we bij de dochter in Brugge uitgenodigd voor een lekkere BBQ! Een heel gezellige avond en niemand kan zo goed BBQ’en als de schooonzoon (ik denk dat hij zijn naam liever niet op de blog ziet staan 🙂 )! Zondagnamiddag was het opnieuw schitterend weer en hebben we de zonnemelk uit de Deautybox getest.

Het was voor mij een heel fijne week met weer enkele leuke blogonderwerpen!

19 thoughts on “Week # 28

  1. Mrs. Brubeck schreef:

    Fijn logje, en in Breda is het altijd feest! 😀😀

    Liked by 1 persoon

  2. Leonoras life schreef:

    Dus toch een keer naar Breda 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. BBQ’en in Brugge? Nu je het zegt: ik heb de kookkunsten van je schoonzoon geroken tot in onze tuin.

    Liked by 1 persoon

  4. Billy schreef:

    ik wil binnenkort ook weer ’s een dagje naar Antwerpen. Veel streekgenoten vinden het te ver, maar vergeten dat het naar zee ongeveer even ver rijden is….duh!
    Die tips komen dan wel van pas.
    Wij hadden gisteren ook bbq, was er wel het weertje voor!

    Liked by 1 persoon

  5. Forever38.com schreef:

    Wat een heerlijke week, zeg. Zowel Grand Café de Singel als Hemels ken ik. Grappig ! In Brugge ben ik nog niet geweest.

    Liked by 1 persoon

  6. dirk1heidi schreef:

    Deze ziet der echt heerlijk uit.

    Like

Geef een reactie

