Week #3

thee2Vorige week zondag reden mijn dochter en ik naar Aarschot.
Bij Thee met een Verhaal liet Jessica ons kennismaken met Matcha thee.
Het is één van de superfoods waar momenteel veel over gepraat wordt in de media. In Start 2 Matcha kwamen we alles te weten over het Japanse goud. Je drinkt deze thee vooral voor gezondheidsredenen. Alhoewel hij erg lekker is, denk ik niet aan thee als ik matcha drink. Je kan hier het blogje nog eens nalezen.

Dinsdag stonden de fotoshoots voor de moodboards van Stylisten Te Huur gepland in Antwerpen. In de voormiddag waren de heren aan de beurt. De shoot gebeurde bij Dstrezzed in de Kammenstraat. In de namiddag hadden we een aantal vrouwelijke modellen bij Jutka & Riska in de Nationalestraat. Reina deed de make-up, Nanno de fotografie en Karin en ik verzorgden de styling.  Ik ben benieuwd naar het resultaat!

3Donderdag was mijn eerste keer “Start to organise” voor Femma. De avond over minimaliseren vond plaats in het Neerlandhof in Wilrijk. Een eerste keer is altijd een beetje stressy, maar het is goed verlopen. Aan de powerpointpresentatie ga ik niets meer veranderen. Het bundeltje voor de deelneemsters heb ik nog een klein beetje gewijzigd.

Vrijdag had ik met mijn nichtje Ann afgesproken in het Wijnegem Shopping Centre. Iedere maand zien we elkaar bij de lunch en praten we wat bij. Nadien heb ik er nog een aantal boodschappen gedaan. Ik kocht bij Blokker o.a. een klein kloppertje om onze matcha thee te maken.

applicatiecursus-fotoZaterdag om 10 uur werd ik in Maastricht verwacht.
Het was de eerste dag van de Applicatiecursus.
Ik leerde er twee nieuwe collega’s kennen. Vanaf maart zal ik deze tweedaagse cursus in Antwerpen geven.
Hij is bedoeld voor mensen die reeds stylingadvies geven maar geïnteresseerd zijn om dit aan de hand van de Stylingdriehoek© te doen en dus de persoonlijkheid van de klant als basis nemen. Eerder schreef ik er al een stukje over dat je hier terugvindt.

2 thoughts on “Week #3

  1. Voor mij hoeft voorlopig geen stylingadvies. Ik blijf mijn zwarte sokken dragen, en hou mijn onderbroek onder mijn pantalon.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

