“De Mol” nadert de ontknoping

mol1Net zoals vorig jaar kijk ik ook dit jaar weer trouw naar “De Mol”. De zoektocht is precies nog moeilijker dan andere jaren. In blogland heb ik er ook al heel wat over voorbij zien komen. Falderie doet regelmatig een gokje en bij Kool Family maken ze er meer werk van.

Al een aantal weken denk ik dat Robin De Mol is. Vanaf het moment dat hij vroeg “wanneer zou De Mol eens opduiken”, ben ik hem beginnen verdenken. Af en toe twijfelde ik wel even, maar ik kwam altijd opnieuw bij hem uit.

Annelies kan het volgens mij niet zijn omdat ze het in heel veel opdrachten liet afweten. Dat zou te opvallende sabbotage zijn en moet De Mol het spel niet subtiel sabbotteren? Of willen ze ons echt op het verkeerde spoor zetten? Toch vond ik het raar dat ze deze week na een paniekaanval nog de juiste koffer uit het water haalde.

Dat Eline en Davey elkaar echt niet vertrouwen, bleek nog maar eens in de laatste aflevering. De televisiemakers maken daar handig gebruik van en zetten het extra in de verf. Zo lijken beiden erg verdacht. Ik denk ook niet dat ze een politie-inspecteur De Mol laten zijn. Vraag me niet waarom… buikgevoel…

molVolgende week is het de voorlaatste aflevering. Ik heb nu al medelijden met diegene die dan afvalt; dat moet verschrikkelijk zijn, zo net voor de finale het spel moeten verlaten.

Volgens mij is Robin De Mol en Davey de winnaar. Natuurlijk kan ik er ook volledig naast zitten (Falderie is immers mijn dochter 🙂  ).

Wat denken jullie?

19 thoughts on ““De Mol” nadert de ontknoping

  1. Falderie schreef:

    Helaas voor jou: ik verdenk nu ook Robin. Dus grote kans dat hij maandag de laatste afvaller is… 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Samaja schreef:

    Ik denk nog steeds Annelies, al ben ik zelf ook beginnen twijfelen. Robin verdenk ik dan weer helemaal niet. Maar dat was vorig jaar bij Gilles ook zo en hij bleek toch de mol te zijn…

    Liked by 1 persoon

  3. Deze keer zit er geen mol in het spel, dat is juist de clou!

    Liked by 1 persoon

  4. Mrs. Brubeck schreef:

    Annelies, en ik vind je dochter echt grappig in haar zoektocht! 😀😀

    Liked by 1 persoon

  5. kool-family schreef:

    Ik verdenk ook zeker Robin en ik denk Annelies en Davey ook. Volgens mij is Eline momenteel de enige die nog op een vals spoor zit, dus voor mij valt zij af maandag!
    Ga ook eens een kijkje nemen bij Falderie! Ik had geen idee dat jullie een bloggersfamilie waren…

    Liked by 1 persoon

  6. sasibeau schreef:

    ik gok op annelies of davey

    Liked by 1 persoon

  7. Ik vind het leuk om al die reacties te lezen hahahaha! Ik volg De Mol helemaal niet !

    Liked by 1 persoon

  8. Ilona Wielinga schreef:

    Misschien een gekke vraag, maar woon je toevallig in belgië?

    Liked by 1 persoon

  9. Flavie schreef:

    Ik heb geen flauw idee… ik ben ook heel benieuwd wie er vanavond terug naar huis moet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

