De 5 zonnebriltrends voor de lente!

De lente is aangebroken en de zonnebrillen worden weer bovengehaald.
In een vorig blogje schreef ik al hoe belangrijk het is om je ogen goed te beschermen tegen de zon.
Vandaag zet ik de trends voor jullie op een rijtje.

Spiegelglazen

spie1
Zonnebrillen met spiegelglazen zijn helemaal hot! Ze beschermen je ogen optimaal tegen de schadelijke zonnestralen omdat ze het zonlicht reflecteren. Daarnaast geven ze je ook een gevoel van privacy: je ogen zijn voor de ander immers niet zichtbaar.


Ronde modellen 

ron

Ronde zonnebrillen werden vroeger vooral gedragen door hippies, maar sedert een tijdje ook door celebrities. Nu kom je er hip en modebewust mee over! Dit montuur is minder geschikt voor mensen met een ronde gelaatsvorm.


Wayfarer

way1
De Wayfarer kennen we sinds de jaren ’50 en ’60. Dit model geeft je een iets sportievere look.


Houten monturen

hou1
Terug naar de natuur is een trend die al een tijdje aan de gang is en dit zet zich ook door in de zonnebrillen. Houten monturen zie je meer en meer. Het oogt trendy en casual.


Opvallende kleuren, prints en glitter

kleur1
Tegenwoordig vind je modellen in alle mogelijke kleuren en met verschillende prints. Ook gekleurde glazen en speciale modellen zijn trendy. Dit seizoen mag je zonnebril echt opvallen!

Bron foto’s: https://www.cheapasszonnebrillen.nl/

 

 

13 thoughts on “De 5 zonnebriltrends voor de lente!

  1. Samaja schreef:

    Ik heb zelf het liefst een bril in rustige bruine tinten. Zwart is te hard voor mij. Die ronde brilletjes droeg ik vroeger wel, toen vond ik dat echt cool 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Hilde schreef:

    Ik grijp telkens weer naar hetzelfde model, met een breed montuur langs de zijkanten. Dat beschermt lenzen beter bij een opkomend briesje en zeker aan het strand. Omdat ik al eens graag afwissel koop ik nooit dure brillen maar wèl met CE markering 🙂 .

    Liked by 1 persoon

  3. Zucht , ik ben aan een nieuwe bril toe. De glazen moeten een ietsje zwaarder. Ik denk er ook aan om onmiddellijk een nieuwe aangepaste zonnebril erbij te kopen. Wordt een dure bedoening…

    Liked by 1 persoon

  4. dirk1heidi schreef:

    Wat leuke zonnenbrillen

    Liked by 1 persoon

  5. leegschrift schreef:

    Ik paste van de week een met paarse glazen, best wel cool. Maar ja zo lang is het niet Pasen in een jaar. Doe maar gewoon, dacht ik toch.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

