“Vitalinea Break”- campagne van The Insiders

VIT1Als lid van The Insiders stelde ik mij in juni kandidaat om Vitalinea Break van Danone te testen. Er zouden 5.000 personen geselecteerd worden en ik was erbij! Het was al geruime tijd geleden dat ik nog eens had mogen deelnemen. De bedoeling van de campagne is zoveel mogelijk mensen laten kennismaken met het product.

Vorige keer toen ik mocht testen, diende ik mijn pakketje bij een gekozen afhaalpunt op te halen. Deze keer kwam het pakje gewoon met de postbode.

Wat zat er in de doos?
– een campagnegids met meer uitleg over de campagne en over Vitalinea Break
– 4 bons voor “1 duopack gratis” voor mezelf om het product te testen
– 12 bons voor “1+1 duopack gratis” om uit te delen aan familie en vrienden
– break-quiz om door anderen te laten invullen

VIT3Wat is het?
“Vitalinea Break is een vetvrije melkspecialiteit van Danone die rijk is aan proteïnen. De melk wordt eerst gepasteuriseerd en nadien met yoghurtfermenten gefermenteerd. Vervolgens wordt het product dankzij een speciaal uitlekproces zoals een verse kaas behandeld. Dit zorgt voor de stevige textuur en de bijzondere smaak.” – Campagnegids Vitalinea Break – The Insiders

4 verschillende smaken:
– ananas
– kers
– framboos
– nieuwe smaak: bosbes

Beloftes:
– stevige textuur
– natuurlijk rijk aan proteïnen
– 0% vet
– 100% smaak

Mijn bevindingen:
De stevige textuur doet mij denken aan Skyr, de IJslandse melkspecialiteit, eveneens rijk aan eiwitten en zonder vet.
Ieder potje Vitalinea Break bevat bijna 12 gr proteïne. Proteïnen zijn heel belangrijk, het zijn de bouwstoffen voor ons lichaam.
Ik vind dat het een heel volle smaak heeft, terwijl het geen vetten bevat!
Voor mij is er een groot verschil qua gebruik tussen Vitalinea Break en een potje yoghurt. Dat laatste kan er zelfs na een uitgebreide maaltijd nog wel bij, Vitalinea Break daarentegen is voor mij een echte hongerstiller. Ik kan mij best voorstellen dat mensen het meenemen voor na het sporten.
Je kan het zo eten of je kan het mengen. Ik hou van een smeuïge textuur en daarom meng ik het.

Mijn favoriet is framboos, maar ook ananas en kers zijn heerlijk! De nieuwe smaak bosbes vind ik niet echt lekker.
Het is wel een vrij duur product. Voor 2 potjes betaal je ongeveer 2 euro, wat toch wel merkelijk meer is dan de prijs van een potje yoghurt.
Wat niet bij de beloftes staat, maar ik wel heel belangrijk vind, is dat er geen kleurstoffen aan toegevoegd zijn. Kers is gekleurd met geconcentreerd vlierbessensap en framboos met geconcentreerd zwart wortelsap.

Kennen jullie Vitalinea Break al?

Indien jullie graag willen deelnemen aan de “Break Quiz”, mag je je antwoorden doormailen naar ardasse@skynet.be (je kan er naar het schijnt fantastische prijzen mee winnen 🙂 )

vt3

 

 

Advertenties

8 thoughts on ““Vitalinea Break”- campagne van The Insiders

  1. Ik zou wel eens zo’n test willen doen op champagne 🙂 !

    Liked by 1 persoon

  2. Lize schreef:

    Leuk dat jij mee hebt mogen testen. Ik schreef me een tijd geleden in bij ‘the insiders’ maar mocht tot nu toe nog niets testen.

    Liked by 1 persoon

  3. Flavie schreef:

    Dat wordt smullen… 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Falderie schreef:

    Ik mag het ook testen. wonder boven wonder vind ik het best lekker! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: