Udäv Krit – de geweldige marketingstunt van Kruidvat!

Kruidvat make-up_504_BDe marketing- en socialmediacampagne rond het nieuwe make-up merk “Udäv Krit” trok de voorbije weken mijn aandacht. Deze exclusieve 100% vegan make-upbrand was geïnspireerd op het Scandinavische beauty-motto “less is more”, dus minder producten maar met een krachtigere werking…

Udäv Krit bleek een anagram te zijn van Kruidvat!
Het gaat om de nieuwe make-upcollectie van de Nederlandse keten en dus helemaal niet om een exclusieve beauty-brand!

Consumentenonderzoek in België en Nederland toonde aan dat maar 4% van de vrouwen ’s morgens meer dan 15 minuten besteed aan hun make-up. Er was dus nood aan een beperkt gamma producten met een krachtige werking!

Kruidvat beweert dat we vaak enkel naar het imago van een merk of een product kijken en er zonder morren een te hoge prijs voor betalen! Volgens hen moet er helemaal geen duur prijskaartje hangen aan kwalitatieve producten en dat zouden ze hiermee bewijzen. De beautylijn is 100% vegan en geschikt voor ieder huidtype.

Kruidvat make-up_313_B

In het gamma vind je een glow primer, glossy eyeliner, glow setting powder, lash primer, oogschaduwpalet, mascara en illuminating facedrops.
Udäv Krit was vanaf 11 maart online te koop en ligt vanaf vandaag in alle winkels van Kruidvat.
De prijzen schommelen tussen 2.79€ en 5.99€.

“Your daily dose of gorgeous” – Udäv Krit
Meer impact in zo weinig mogelijk stappen!

 

 

Getagged , , ,

25 thoughts on “Udäv Krit – de geweldige marketingstunt van Kruidvat!

  1. Ik gebruik hun blush om mijn kletskop op te blinken!

    Liked by 1 persoon

  2. racheltjuh schreef:

    normaliter had ik er al wat van gehad maar door die corona gekte nog niet aan toe gekomen maar ben wel heel nieuwsgierig erna

    Liked by 1 persoon

  3. blogbeautybybibi schreef:

    Leuk nu dus al in de winkel! Ik ga zeker een kijkje nemen. Bedankt voor de tip!

    Liked by 1 persoon

  4. feliceveenman schreef:

    hahaha wat een grappig verhaal ! 4% van de vrouwen besteed meer dan 15 minuten aan make-up. En hoeveel procent doen er helemaa niks aan?

    Liked by 1 persoon

  5. Nicole Orriens schreef:

    LOL. Dat wist ik helemaal niet zeg. Wat een goede stunt van Kruidvat!

    Liked by 1 persoon

  6. Ja ik ben heel benieuwd! Binnenkort even kijken!

    Liked by 1 persoon

  7. Falderie schreef:

    een geslaagde stunt van Kruidvat!

    Liked by 1 persoon

  8. Alhoewel ik weinig make-up gebruik ben ik wel heel benieuwd naar deze producten. Ben vooral benieuwd naar de primer en poeder. 100% vegan is geweldig! Lijkt mij de moeite waard om uit te proberen.

    Liked by 1 persoon

  9. Alexandra schreef:

    Klinkt als een mooi product. Ga zeker een keer bij het Kruidvat kijken, after corona.

    Liked by 1 persoon

  10. bookstamel schreef:

    Ik moet bekennen dat ik best heel erg benieuwd ben naar deze make-up!

    Liked by 1 persoon

  11. Ik ben er erg benieuwd naar geworden! Die prijzen staan me ook wel aan

    Liked by 1 persoon

  12. kool-family schreef:

    Ben benieuwd, zeer betaalbaar. Ik vraag me af of ze dan echt hun beloftes kunnen waarmaken…
    Marketing heeft wel goed gewerkt, want ben benieuwd…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: